عژک نت

این سایت برای سرگرمی و خدمت به مردم ساخته شده است

عژک نت

این سایت برای سرگرمی و خدمت به مردم ساخته شده است

این سایت برای این که به مردم کمک کند ساخته شده است و اطلاعات مفید و برنامه های زیادی در اختیار مردم قرار می دهد

طبقه بندی موضوعی

داشتن صفحه قفل یکی از راهکارهای اولیه جهت افزایش ایمنی به شمار میرود. همانطور که میدانید یکی از روشهای قفل گذاری روی گوشی استفاده از پین کد چهار رقمی است. اما اگر دیگران پین کد شما را بدانند چه میشود؟؟؟
امروز به شما اپلیکیشنی را معرفی میکنیم که همواره کد پین شما را تغییر میدهد و این شما هستید که تشخیص میدهید پین کد فعلی شما چیست.

⭕️ اپلیکیشن کاربردی جدیدی توسط یکی از توسعه دهندگان اندرویدی بنام  DroidLock ساخته شده که به شما کمک میکند تا به این مهم دست پیدا کنید. در ادامه چگونگی انجام آن را فرا خواهید گرفت.
 
➊ ابتدا اپلیکیشن مذکور را از لینک پایین دانلود نمایید. بدلیل اینکه این برنامه هنوز در مرحله بتا میباشد در پلی استور فعلا موجود نمیباشد.

بعد از نصب، فرآیند تنظیمات شروع میشود. ابتدا یک Master Pin یا کد پین اصلی را وارد کنید که با استفاده از آن میتوانید وارد این برنامه شوید. بعد از آن یک سوال امنیتی و جواب را وارد کنید و در انتها یک ایمیل برای ریکاوری وارد کنید. توجه کنید که این اطلاعات بعدا برای یازیابی پین در صورت فراموشی  استفاده خواهد شد.

در مرحله بعد اپلیکیشن را از قسمت Davice Administrator فعال کنید. اگر از اندروید 6 استفاده میکنید دو اجازه دسترسی دیگر هم باید به برنامه بدهید.

حال که وارد برنامه شده، میتوانید از تنظیمات مختلف استفاده کنید. برای مثال اگر از تب Time گزینه Time Pin را انتخاب کنید، پین شما ساعت کنونی گوشی شما خواهد بود. برای مثال اگر ساعت گوشی شما 11:25 میباشد پین شما 1125 خواهد بود. به همین ترتیب میتوانید پین کد را بر اساس تاریخ، درصد باتری و .... انتخاب نمایید.

توجه کنید که در صورت استفاده از برخی امکانات بیشتر مانند استفاده ترکیبی از تاریخ و زمان باید از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کنید.
 
جهت دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.
دریافت
عنوان: قفل اندرویدی
حجم: 2.9 مگابایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی