عژک نت

این سایت برای سرگرمی و خدمت به مردم ساخته شده است

عژک نت

این سایت برای سرگرمی و خدمت به مردم ساخته شده است

این سایت برای این که به مردم کمک کند ساخته شده است و اطلاعات مفید و برنامه های زیادی در اختیار مردم قرار می دهد

طبقه بندی موضوعی

۱۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۷
علی ژاله کریمی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۷
علی ژاله کریمی

پتلفرم اندروید یک پلتفرم کاملا متن باز است که دسترسی های فراوانی را در اختیار کاربر میگذارد که یکی از نقاط قوت این سیستم عامل پر طرفدار به حساب میآید. اما در برخی موارد این نقطه ی قوت تبدیل به یک نقطه ضعف اساسی میشود. بیشترین قسمتی که اندروید در مورد متن باز بودن خود مورد ضعف قرار میگیرد قسمت امنیتی این سیستم عامل است به طوری که طبق آمار نزدیک به صد در صد بد افزار ها برای این سیستم عامل ساخته میشوند. با توجه به اینکه تقریبا تمامی گوشی های هوشمند برای اکثر کارها نیاز به اتصال به شبکه دارند، امکان بسیار کمی وجود دارد که این گجت ها مورد حمله ی بد افزار ها قرار نگیرند. نمیتوان گفت با اپلیکیشن های ضد بد افزار میتوان امنیت کامل را برای گجت های اندرویدی تامین کرد اما با استفاده از برنامه های معتبر و قدرتمند میتوان امکان آلوده شدن را تا حد نسبتا زیادی کاهش داد. در ادامه 5 اپلیکیشن امنیتی و ضد بد افزار را به شما معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

 

امروزه اندروید به عنوان پر کاربرترین پلتفرم گوشی و تبلت های هوشمند به حساب میآید. این موضوع باعث میشود که هکر ها تمرکز اصلی خود را بر روی این پلتفرم بگذارند و کاربران اندرویدی هدف شماره ی یک این افراد باشد. جدا از اینکه اندروید اکنون نسبت به نسخه های اول خود بسیار امن تر و پایدار تر شده است و در نسخه ی جدید آپدیت های امنیتی ماهانه به بهبود هر چه بیشتر امنیت این پلتفرم کمک میکند با این حال هیچ ضمانتی برای امنیت کامل در مقابل بد افزار ها وجود ندارد. استفاده از برنامه های امنیتی و ضد بد افزار میتواند کمک شایانی در مورد امنیتی دستگاه اندرویدی شما کند.

اگر به فروشگاه اپلیکیشن گوگل مراجعه کرده باشید مطمئنا با تعداد بسیار زیادی از برنامه های امنیتی روبرو شده اید. اما مطمئنا همه ی این اپلیکیشن ها کاربرد مطلوبی ندارند و به جز سنگین کردن گوشی و اشغال فضای آن کار مفیدی انجام نمیدهند. در اینجا قصد معرفی 5 ابزار امنیتی برتر را داریم که توسط توسعه دهندگان با تجربه در این زمینه ساخته شده اند. این ابزار ها میتوانند از گوشی یا تبلت شما در برابر حمله های اینترنتی و بدافزار ها حفاظت کنند. لازم به ذکر است شما میتوانید به نسبت قدرت و ظرفیت گوشی خود ابزار امنیتی مناسب را انتخاب کنید. اگر احساس میکنید گوشی شما سخت افزار لازم را برای پشتیبانی از ضد افزار سنگین را ندارد از نمونه های سبک تر که در ادامه معرفی خواهیم کرد استفاده کنید. این برنامه ها شامل آنتی ویروس، اینترنت سکیوریتی، دیواره ی آتش و ... میباشند.

 

CM Security


از افتخارات این اپلیکیشن امنیتی این است که توانسته در تست های انجام شده توسط وب سایت های تخصصی امنیتی AV-TEST و AV-Comparatives رتبه ی اول را تصاحب کند. این برنامه آسیب پذیری های گوشی شما را تعمیر میکند و قادر به اسکن اپلیکیشن ها، فایل های سیستمی و ارزیابی امنیت وب سایت های مورد بازدید شما است و در هر لحظه امنیت اطلاعات شخصی شما را چک میکند. اما CM Security تنها یک آنتی ویروس ساده نیست. شما توسط گزینه ی Vault این برنامه میتوانید برای نقاط مختلف گوشی خود مانند تصاویر و ویدئو ها  یک الگوی امنیتی و یا یک پسورد قرار دهید و اگر کسی قصد ورود به این قسمت ها بدون اجازه ی شما را داشته باشد با وارد کردن الگو یا کد اشتباه، توسط دوربین جلوی گوشی شما عکسی از وی گرفته شده و در گالری ثبت میشود. همچنین با قابلیت Finde My Phone شما میتوانید گوشی گم شده ی خود را بر روی نقشه رد یابی کنید. این برنامه قابلیت کاربردی اسکن کارت حافظه را نیز دارد و همچنین پس از نصب هر اپلیکیشن CM آن را اسکن کرده و از پاک بودن آن اطمینان حاصل میکند. این برنامه هنگام اتصال به اینترنت به طور خودکار خود را به روز میکند. CM Security اپلیکیشنی بسیار قوی است اما باید سبکی و کم حجمی آن را هم تجربه کنید تا به این اپلیکیشن ایمان بیاورید به طوری که متعجب خواهید شد که چگونه چنین قدرت و امکاناتی در حجمی حدود 7 مگابایت گنجانده شده است. این ویژگی ها CM Security را به عنوان یکی از بهترین ابزار های امنیتی اندروید تبدیل کرده است و لازم است بدانید این برنامه کاملا رایگان است.

 

Avast Mobile Security

مطمئنا اگر از کاربران کامپیوتر های شخصی باشید از برنامه های امنیتی Avast استفاده کرده اید یا دست کم نام محصولات این کمپانی به گوش شما خورده است. این برنامه هم یکی دیگر از قابل اعتماد های امنیتی اندروید به شمار میرود. Avast Mobile Security از گوشی شما در برابر برنامه های آلوده دفاع میکند و همچنین از حریم خصوصی شما در برابر بد افزار ها و نرم افزار های جاسوسی دفاع میکند. در نسخه ی جدید تمامی امکانات به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار دارد و این برنامه به صورت اتوماتیک برنامه های آلوده، تروجان ها و همچنین برنامه های که برای اولین بار نصب و اجرا میشوند را اسکن میکند. هنگام مرور اینترنت هم Avast شما را در هر لحظه همراهی میکند و با اسکن لحظه ای وب سایت ها، آلوده بودن یا نبودن آن ها را بررسی میکند. دسترسی برنامه ها توسط Avast Mobile Security بررسی میشود و شما میتوانید شماره تلفن های دلخواه را نیز توسط این برنامه بلاک کنید. به طور کل Avast Mobile Security غنی از ویژگی های مختلف برای تامین امنیت گوشی اندرویدی شما میباشد.

 

 NoRoot Firewall


این برنامه کمی با دیگر برنامه های امنیتی که در این لیست معرفی میکنیم متفاوت است و در نگاه اول به جذابی دیگر برنامه ها نیست اما ویژگی های منحصر به فرد این برنامه موجب کاربردی شدن آن شده است. بر خلاف دیگر برنامه های امنیتی دیواره­ی آتش که نیاز به دسترسی روت دارند و همان طور که میدانید روت کردن گوشی اندرویدی به معنای باطل شدن گارانتی آن است، No Root Firewall نیازی به روت شدن گوشی شما ندارد و در عین حال تمامی خدمات دیگر فایر وال ها در اختیار کاربر میگذارد. فیلترینگ بر اساس نام و دامنه، ترکیب بندی خوب دسترسی ها، و عدم نیاز به دسترسی های مشکوک مانند دسترسی به مخاطبین و موقعیت و رابط کاربری ساده و دلنشین از مزایای No Root Firewall به شمار میرود.

No Root Firewall در مقابل ارسال اطلاعات گوشی شما بدون آگاهی شما جلوگیری و حفاظت میکند و قبل از اینکه دسترسی مشکوکی به گوشی شما صورت بگیرد شما را از آن آگاه میکند و تنها کاری که شما در این لحظه باید انجام دهید دادن دسترسی یا عدم دسترسی به آن پیغام است. همچنین توسط این برنامه شما میتوانید اتصال برنامه های گوشی خود را به اینترنت مدیریت کنید. در این روزها که اکثر گوشی های هوشمند به طور مداوم به اینترنت متصل هستند داشتن یک فایروال مطمئن بسیار مفید و حیاتی است.

 

Kaspersky Internet Security


کسپرسکی هم مانند Avast از دیگر کمپانی های بسیار با سابقه در زمینه ی تامین امنیت به شمار میرود و این کمپانی برنامه ی امنیتی خود را برای پلتفرم اندروید نیز توسعه داده است. این برنامه از اطلاعات حساس و شخصی شما که در گوشی یا تبلت شما ذخیره شده است در مقابل تهدیدات مختلف مانند ویروس ها  ، تروجان و نرم افزار های جاسوسی حفاظت میکند. تمرکز این برنامه همان طور که از نام آن پیداست بر روی تامین امنیت هنگام اتصال به شبکه است اما این بدان معنا نیست هنگام آفلاین بودن کاربردی ندارد و این برنامه امکان جستجوی تمامی فایل های گوشی شما را دارد. این برنامه در هنگام مرور اینترنت وب سایت های مخرب را شناسایی و بلاک میکند. همچنین این اپلیکیشن قابلیت کنترل از راه دور در مواقعی مانند دزدیده شدن گوشی را نیز دارد. قابلیت بلاک کردن مخاطبین و پیام ها و پنهان کردن فایل های شخصی از دیگر امکانات Kaspersky Internet Securuty است. همچنین این برنامه سازگاری کامل با ابزارهای پوشیدنی اندرویدی دارد و امکان نمایش اعلانات این برنامه بر روی گجت های پوشیدنی نیز وجود دارد. Kaspersky Internet Securuty به صورت رایگان و آزمایشی تا 30 روز امکان استفاده دارد و پس از آن میبایست برای استفاده از تمامی امکانات نسخه پریمیوم را خریداری کنید که امکاناتی مانند محافظت ریل تایم خودکار، حافظت وب و حافظت از اطلاعات شخصی را در اختیار شما قرار میدهد.      

 

Malwarebytes Anti-Malware


نسخه ی ویندوزی این برنامه از مشهورترین برنامه های ضد بد افزار به شمار میرود که بسیار قدرتمند عمل میکند. این برنامه نسخه ی اندرویدی نیز دارد و از گوشی شما در برابر تروجان ها و کد های مخرب ، برنامه های ناخواسته، وب سایت های آلوده، پیام های ناخواسته، ردیابی موقعیت شما توسط برنامه ها بدون  اجازه ی شما و دیگر آسیب های امنیتی محافظت میکند. Anti-Malware کارهایی که توسط برنامه های مختلف در گوشی شما در حال انجام است را تشخیص میدهد و اطلاعات شخصی شما را زیر نظر قرار میدهد. همچنین این برنامه با پیشنهاد های مختلف شما را برای بستن حفره های امنیتی مختلف یاری میکند. Anti-Malware توانایی محافظت به صورت ریل تایم و هوشمند را دارد. اسکن دقیق حافظه ی داخلی و کارت حافظه، حذف برنامه های آسیب دیده، مدیریت دسترسی به صورت طبقه بندی شده و بسیار ویژگی دیگر از مشخصه های این برنامه ی کاربردی و مفید به شمار میرود.

منبع: سخت افزار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۹
علی ژاله کریمی

بر این اساس گوشی هوشمند Lumigon T3 در قاب پشتی میزبان دوربینی 4 مگا پیکسلی مجهز به دو سنسور مادون‌قرمز LED است که امکان ثبت تصاویری روشن در سیاهی شب را امکان‌پذیر می‌کند. امواج مادون‌قرمز به قسمتی از طیف امواج گفته می‌شود که به وسیله چشم انسان قابل روئیت نیستند اما به وسیله سنسورهای تصویر دوربین‌ها قابل‌شناسایی هستند. از این طریق دوربین‌های دید در شب می‌توانند بدون به وجود آوردن نور مرئی محیط اطراف خود را روشن کنند.

در سوی دیگر T3 همچون مدل T2 HD دارای بدنه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ 316 L بوده که در برگیرنده نمایشگری 4.8 اینچی با رزولوشن 720p و از نوع Super AMOLED است. البته نمایشگر این محصول توسط پوشش گوریلا گلس 4 محافظت شده و این در حالیست که قابلیت مقاومت در برابر آب را بر اساس استاندارد IP58 را هم دارا می‌باشد.

از دیگر مشخصات گوشی مورد بحث می‌توان به تراشه هشت هسته‌ای با کلاک فرکانس 2.2 گیگاهرتز، 3 گیگابایت حافظه رم، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 128 گیگابایتی، بهره‌مندی پیش‌فرض از پلتفرم اندروید 6 مارشملو، سنسور اثر انگشت، خروجی درگاه مادون قرمز، دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی با قابلیت ثبت ویدئو به صورت 4K، دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی و پشتیبانی از دو سیم کارت به طور همزمان، بلندگوهای استریو اشاره کرد.

طبق اعلام شرکت سازنده، گوشی هوشمند Lumigon T3 قرار است در رنگ‌های نارنجی، سفید و مشکی از انتهای ماه جاری با قیمت پایه 925 دلاری راهی بازار شود، این در حالیست که نسخه پوشیده شده با طلای 24 عیار آن نیز توسط شرکت Goldgenie با قیمت 1200 دلاری عرضه خواهد شد.

منبع: gsmarena

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۴
علی ژاله کریمی

هزاران اپلیکیشن اندرویدی وجود دارد که کاربر همیشه وسوسه‌ می‌شود برای آزمایش هم که شده آنها را نصب کند؛ در کنار این اپلیکیشن‌ها تصاویر گرفته شده با دوربین گوشی به همراه موسیقی‌ها و فایل‌های کاری نیز از حافظه گوشی فضا اشغال میکنند. از طرف دیگر آنقدر تنوع اپلیکیشن‌های اندرویدی زیاد است که گاهی اوقات پس از نصب اپلیکیشن و یکی دو بار سر زدن به آن دیگر اصلا استفاده نمی‌شود، به این ترتیب زمانی که قصد نصب اپلیکیشن جدیدی را دارید ممکن است با پیغام کمبود حافظه ذخیره سازی مواجه شوید. در این مواقع اغلب کاربران حیران می‌مانند که کدام اپلیکیشن را به جهت آزاد سازی حافظه گوشی پاک کنند. از قرار معلوم گوگل به این مشکل کاربران پی‌برده و گوگل‌پلی به عنوان ابزاری جهت انتخاب و نصب اپلیکیشن‌ها به کاربر از این پس پیشنهاد می‌دهد که کدام اپلیکیشن‌ها را پاک کند.

همان‌گونه که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید از این پس زمانی که حافظه خالی برای نصب اپلیکیشن جدید را نداشته باشید، گوگل‌پلی اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی گوشی را لیست کرده و برای حذف آنها به کاربر پیشنهاد می‌دهد. این ویژگی جالب که Uninstall Manager نامیده می‌شود در حال حاضر بر روی گوشی بعضی از کابران اندرویدی مشاهده شده؛ اما هنوز رسما خبری از انتشار آن نیست. گوگل هم تاکنون در این خصوص لب به سخن باز نکرده و مشخص نیست که این ویژگی دقیقا در چه تاریخی به گوگل‌پلی بر روی گوشی کاربران اضافه خواهد شد.

امکان Uninstall Manager برای گوشی‌های میان رده و ارزان قیمت گزینه بسیار مناسب و کاربردی به حساب می‌آید چرا که با توجه به قیمت کمی که این گوشی‌ها دارند عموما از حافظه پایینی نیز برخوردارند و به این ترتیب کاربر در صورت مواجه با کمبود حافظه گوشی کافیست تا به پیشنهاد گوگل‌پلی عمل کرده و اپلیکیشن‌های غیر ضروری را حذف کند.

منبع: phandroid

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۰
علی ژاله کریمی


هر مرورگری ویژگی‌های خاص خود را دارد. در این مطلب با ۱۵ کلید میانبر و ضروری مرورگر گوگل کروم که روی سرعت عمل شما تاثیری می‌گذارد آشنا می‌شوید.

کلیدهای میانبر ضروری مرورگر گوگل کروم :

Home: پیمایش به قسمت بالای صفحه.
End : پیمایش به قسمت پایین صفحه .
F5: ریفرش کردن صفحه ای که در آن هستید
Alt + F5: ریفرش کردن تمام تب ها.
Alt + Left: رفتن به صفحه ی قبلی
Alt + Right: رفتن به صفحه ی بعدی
Ctrl + D: بوکمارک کردن صفحه ای که در آن هستید
Ctrl + F: جستجو برای متن در صفحه
Ctrl + J: باز کردن مدیریت دانلود ها
Ctrl + T: باز کردن یک تب جدید
Ctrl + W: بستن تب مورد نظر
Ctrl + Shift + T:باز کردن آخرین تبی که بسته بودید
Ctrl + Shift + N: باز کردن یک صفحه ناشناس جدید
Ctrl + Shift + Delete: پاک کردن تاریخچه ها، کچ، کوکی ها، دانلود ها، کلمات عبور و …
Shift + Escape: باز کردن تسک منیجر خود مرورگر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۵
علی ژاله کریمی

تکنولوژی ردیابی حرکات چشم مدت هاست به صورت یک تکه پازل گم شده از دنیای واقعیت مجازی دور مانده است. تکنولوژی ردیابی حرکات چشم خارج از محدوده ی واقعیت مجازی گران قیمت خواهد بود و استفاده از آن دشوار است اما می تواند کاربردهای بالقوه ی خود را نیز داشته باشد. با استفاده از راه حل هایی می توان استفاده از آن را سازگارتر و آسان تر کرد و چندان دور از انتظار نیست که به زودی در جریان اصلی قرار بگیرد.

استارتاپی به نام Umoove دقیقا به دنبال انجام همین کار است و به نظر می رسد در آن موفق هم بوده اند. Umoove تکنولوژی ردیابی حرکات چشم را به گوشی ها می آورد.  بر روی یک آیپد تکنولوژی ردیابی حرکات چشم را به نمایش گذاشته شده است که به راحتی با  استفاده از یک اپلیکیشن به همراه یک دوربین پیشرفته ی جلو ایجاد شده است. با استفاده از الگوریتم های پیشرفته و یک تصویر شفاف بر روی دوربین جلو نرم افزار می تواند چشم کاربر را پیدا کند سپس موقعیت و جهت  آنها را برای تعیین نقطه ای که کاربر بر روی گوشی به آن نگاه می کند را  ردیابی کند.

Screen-Shot-

استفاده از این تکنولوژی در یک ویدئو به نمایش گذاشته شده است  که در آن شاهد بازی کردن کاربر بدون نیاز به استفاده از دست هستیم .  این تکنولوژی در حوزه های درمانی نیز کاربردهای خاص خود را خواهد داشت.

Umoove-Cover

شرکت Umoove که توسط Yitzi Kempinski مدیریت می شود هنوز بسیار جوان است و هنوز نیاز به تست های سنگین تر بر روی دستگاه های مختلف دارد. برند Umoove تکنولوژی را به ارمغان خواهد آورد که با ردیابی حرکات سر و چشم  نحوه ی بازی کردن و کنترل گوشی را متحول خواهد کرد. تا به حال شما به گوشی نگاه می کردید از این به بعد گوشی به شما نگاه می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۰
علی ژاله کریمی


اینکه بتوانید پس زمینه ی تصاویر را در گوشی های اندرویدی خود حذف کنید و آنها را تغییر دهید می تواند بسیار کاربردی باشد. برای انجام این کار می توانید از اپلیکیشن های فوق العاده ای استفاده کنید و به راحتی به نتیجه ی دلخواه خود برسید. بیشتر کاربران فکر می کنند برای حذف کردن پس زمینه ی تصاویر نیاز به Adobe photoshop است در صورتیکه با استفاده از یک اپلیکیشن به سرعت می توانید این کار را بر روی گوشی خود انجام دهید و پس زمینه های مورد علاقه ی خود را برای تصاویر انتخاب کنید. بد نیست نگاهی به گام های لازم برای انجام این کار بیندازید.

۱ . اول از همه باید اپلیکیشن Background Eraser  را دانلود کنید. ( لینک دانلود در انتهای مطلب قرار دارد)

۲ . بعد از نصب کردن اپلیکیشن گزینه های زیر را خواهید دید. بر روی گزینه ی Load a photo کلیک کنید.


Remove-Backgroun

۳ . حالا عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید و بخش موردنظر را با استفاده از عمل crop برش بزنید.

Remove-Background3

۴ . سپس بر روی گزینه ی done کلیک کنید.

۵ . در اینجا سه گزینه برای حذف کردن پس زمینه دارید Manual, Auto و  eraser بهتر است گزینه ی Auto را انتخاب کنید تا بر روی عکس زوم کنید.

Remove-Background-5

۶ . اگر در برش زدن و حذف پس زمینه دچار خطایی شدید می توانید تغییرات را بازگردانید و از eraser برای پاک کردن خطاها استفاده کنید. با کمی تمرین به راحتی می توانید پس زمینه را پاک کنید.

۷ . حالا بر روی  done کلیک کنید و حالت smooth level را به بالاترین درجه یعنی برسانید تا یک پس زمینه ی تمیز داشته باشید.

Remove-Background-From-Any-6

۸ . کار شما به اتمام رسید بر روی Finish کلیک کنید و حالا عکسی بدون پس زمینه دارید.

Remove-Background-From8png

با این دستورالعمل در مورد اینکه چگونه پس زمینه ی عکس ها را در اندروید حذف کنید می توانید عکس های مورد علاقه ی خود را به شیوه ای که می خواهید ادیت کنید.

می توانید این اپلیکیشن را از زیر دریافت نمایید.

Buttons-05


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۱
علی ژاله کریمی

 همانطور که میدانید میشود از تلفن همراه قدیمی به عنوان دوربین امنیتی استفاده کرد، اما تا کنون اپلیکیشنهایی که برای این کار وجود داشتند کمی پیچیده بوده و نیاز به تنظیمات شبکه و سرور و... داشتند.
اما اکنون به تازگی اپلیکیشنی بنام  Perch معرفی شده که باعث شده این کار خیلی آسانتر انجام شود.

این اپلیکیشن، گوشی یا تبلت قدیمی شما را به دوربین امنیتی و پخش زنده تبدیل خواهد کرد که استفاده از آن هم آسان میباشد. در زیر چگونگی انجام آن را فرا خواهید گرفت.

ابتدا اپلیکیشن را از پلی استور یا لینک مستقیم زیر دانلود کنید.

بعد از نصب، ابتدا یک اکانت برای خود ساخته و بعد وارد منوی اصلی اپلیکیشن خواهید شد.

حال از منوی اصلی گزینه "Set Up As a Camera" را انتخاب کرده و در صفحه جدیدی که باز میشود یک نام انتخاب کنید مثل Living room. همچنین در ادامه میتوانید در تنظیمات اپلیکیشن صدا را هم ضبط کنید.
بعد در پایین صفحه از شما خواسته میشود که به وای فای متصل شده و گوشی را به برق وصل کنید.
در ادامه برای شروع ضبط و پخش زنده روی play کلیک کنید.

اکنون از هر جایی که باشید میتوانید از طریق سایت getperch.com و ورود به اکانتتان محل مورد نظر را ببینید.
بعد از ورود به سایت و تماشای محل مورد نظر، امکانات دیگری هم موجود میباشد که میتوانید از آنها استفاده کنید. برای مثال با کلیک بر روی علامت + در بالای صفحه میتوانید یک ناحیه را مشخص کرده و هر وقت چیزی از این ناحیه عبور کند شما به وسیله ایمیل یا پیام مطلع خواهید شد.

 نکته جالبتر اینکه حتی میتوان توسط یک گوشی اندرویدی دیگر و بدون استفاده از سایت هم به این دوربین امنیتی وصل شوید. کافیست این اپلیکیشن را در دستگاه اصلی اندرویدی خود نیز نصب کرده و بعد از ورود به اکانت خود از منوی اصلی video feed را انتخاب کنید.

توجه کنید که هم اکنون این اپلیکیشن هم اکنون در مرحله بتا میباشد،  ولی بخوبی کار میکند. از این رو فعلا استفاده از آن کاملا رایگان میباشد ولی احتمالا در آینده‌ای نزدیک دیگر رایگان نخواهد بود.
لینک مستقیم دانلود از پلی استور :
     is.gd/af3gdg
منبع: ای تی ورا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۹
علی ژاله کریمی

داشتن صفحه قفل یکی از راهکارهای اولیه جهت افزایش ایمنی به شمار میرود. همانطور که میدانید یکی از روشهای قفل گذاری روی گوشی استفاده از پین کد چهار رقمی است. اما اگر دیگران پین کد شما را بدانند چه میشود؟؟؟
امروز به شما اپلیکیشنی را معرفی میکنیم که همواره کد پین شما را تغییر میدهد و این شما هستید که تشخیص میدهید پین کد فعلی شما چیست.

⭕️ اپلیکیشن کاربردی جدیدی توسط یکی از توسعه دهندگان اندرویدی بنام  DroidLock ساخته شده که به شما کمک میکند تا به این مهم دست پیدا کنید. در ادامه چگونگی انجام آن را فرا خواهید گرفت.
 
➊ ابتدا اپلیکیشن مذکور را از لینک پایین دانلود نمایید. بدلیل اینکه این برنامه هنوز در مرحله بتا میباشد در پلی استور فعلا موجود نمیباشد.

بعد از نصب، فرآیند تنظیمات شروع میشود. ابتدا یک Master Pin یا کد پین اصلی را وارد کنید که با استفاده از آن میتوانید وارد این برنامه شوید. بعد از آن یک سوال امنیتی و جواب را وارد کنید و در انتها یک ایمیل برای ریکاوری وارد کنید. توجه کنید که این اطلاعات بعدا برای یازیابی پین در صورت فراموشی  استفاده خواهد شد.

در مرحله بعد اپلیکیشن را از قسمت Davice Administrator فعال کنید. اگر از اندروید 6 استفاده میکنید دو اجازه دسترسی دیگر هم باید به برنامه بدهید.

حال که وارد برنامه شده، میتوانید از تنظیمات مختلف استفاده کنید. برای مثال اگر از تب Time گزینه Time Pin را انتخاب کنید، پین شما ساعت کنونی گوشی شما خواهد بود. برای مثال اگر ساعت گوشی شما 11:25 میباشد پین شما 1125 خواهد بود. به همین ترتیب میتوانید پین کد را بر اساس تاریخ، درصد باتری و .... انتخاب نمایید.

توجه کنید که در صورت استفاده از برخی امکانات بیشتر مانند استفاده ترکیبی از تاریخ و زمان باید از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کنید.
 
جهت دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.
دریافت
عنوان: قفل اندرویدی
حجم: 2.9 مگابایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۴
علی ژاله کریمی