عژک نت

این سایت برای سرگرمی و خدمت به مردم ساخته شده است

عژک نت

این سایت برای سرگرمی و خدمت به مردم ساخته شده است

این سایت برای این که به مردم کمک کند ساخته شده است و اطلاعات مفید و برنامه های زیادی در اختیار مردم قرار می دهد

طبقه بندی موضوعی

     با این ترفند می توانید بر روی سی دی های معمولی حتی تا 1 گیگا بایت اطلاعات ذخیره کنید . 

     ابتدا می بایست ببینید رایتر شما overburning را پشتیبانی میکند یا خیر . برای مطمئن شدن از  این کار؛ مراحل زیر را دنبال کنید:


ابتدا به برنامه Nero رفته و سپس کلید های ترکیبی Ctrl + R را فشار دهید . در این پنجره ببینید که در قسمت Recorder information، رو به روی عبارت Over burn عبارت suported نوشته شده است یا خیر. اگر عبارت ساپورت نوشته شده باشد شما می توانید از این ترفند استفاده کنید .


     حال به منوی File رفته و قسمت preferences را انتخاب کنید سپس در قسمت Expert features دقت کنید که عبارت enable overburn قعال باشد  در زیر همین گزینه مقدار مجاز overburn را به دقیقه مشخص کنید. حال به منوی File رفته و گزینه New را انتخاب کنید و در قسمت Multisession گزینه No Muttisession را انتخاب نمایید . سپس در قسمت Burn عبارت Write Methodرو به Disc at Onec تبدیل کنید.حال می توانید سی دی خود را رایت کنید مقدار رایت هم بستگی خیلی زیادی به رایتر دارد. در ضمن اگر دوستانی توانستند این عمل را انجام دهند گزارشی به من در مورد مقدار رایت و نوع رایتر بدهند ممنون می شوم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی